poniedziałek, 8 lutego 2016

Nunc est bibendum!

Cusz,skoro tak,to ja się sprzeczać nie będę.

Z okazji przeprowadzki do Innego Miasta na początku dowiedziałam się gdzie jest w pobliżu Biedronka-żeby robić zakupy,oraz gdzie jest szpital-żeby robić zastrzyki.
Przybyłam i dostałam niemal od razu q-rwy kulszowej.
Z każdym zastrzykiem mogę się bardziej wyprostować.
Są czerwone.
Ampułki.
W sensie to co jest w ampułkach.
Bardzo ładne.

Rano wypasam koty.
W ogrodzie.
Poczuły Zew Świeżej Trawy i teraz codziennie ze mną wychodzą.
Czasami trzeba je pozbierać jak się rozpierzchną,ale mam od tego ludzi.
Poza tym nic się nie dzieje*

*-kłamczucha,nie wspomniała nic o narzeczonym ani o mężu.

3 komentarze:

  1. to gdzie teraz mieszkasz w Bydgoszczy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszło nowe? Jak dobre nowe to ok, tylko już zdrowa bądź!

    OdpowiedzUsuń
  3. z okazji przeprowadzki do innego miasta, mam nadzieję, że i tu będziesz częściej bywać

    OdpowiedzUsuń